Tuesday, 15 December 2020

سبق: نمبر 2 سقراط

 

سبق: نمبر 2                                          سقراط                              مصنف : مہدی افادی


        i.            مہدی افادی کی تاریخ ولادت

الف۔ 1874ء                 ب۔ 1875ء      

ج۔1876ء                           د۔1877ء

   ii.            مہدی افادی کا اصل نام

الف۔ محمد مہدی                  ب۔ افادی الحسن     

ج۔ مہدی حسین                 د۔علی مہدی

   iii.            مہدی افادی کے والد کا نام

الف۔ حاجی علی حسن              ب۔ حاجی محمد علی    

ج۔ حاجی عمر حسن                 د۔ حاجی شوکت حسن

iv.            مہدی افادی کی ابتدائی تعلیم

الف۔  گھر پر                  ب۔ مدرسہ پر       

ج۔انگریزی سکو ل میں           د۔باپ کی سر پرستی میں

   v.            مہدی افادی کا انتقال کس عمر میں ہوا؟

الف۔ 40                      ب۔41          

ج۔42                        د۔46

vi.            مہدی افادی کے مضامین کا مجموعہ کس نے شائع کروایا؟

الف۔  ان کی ماں نے               ب۔  انکے بھائی نے  

ج۔ انکے باپ نے                د۔ انکی بیوی نے

  vii.            اردو ادب میں کس تحریک سے وابستہ رہے

الف۔ تحریک علی گڑھ         ب۔ تحریک پاکستان 

ج۔ رومانوی تحریک               د۔ افسانوی تحریک

viii.            مہدی افادی کی تاریخ وفات

الف۔  1920ء                 ب۔ 1921       

ج۔ 1922ء                           د۔ 1923

ix.            سقراط کا تعلق کہا ں سے تھا؟

الف۔ مصر                      ب۔  عراق  

ج۔  ایران                        د۔یونان

   x.            سقراط پیشے کے لحاظ سے کیا تھا؟

الف۔  استاد                   ب۔ حکیم           

ج۔سنگ تراش                   د۔  لوہار

xi.            سقراط  کا باپ

الف۔ حکیم تھا                    ب۔بت تراش تھا  

ج۔  طبیب تھا                    د۔ سپا ہ تھا

  xii.            اوائل عمر میں با اقتفائے آئین ملکی سقراط نے پیشہ چنا

الف۔  استاد                  ب۔ فوج          

ج۔  بت تراشی                    د۔کتب فروش

xiii.            سقراط نے لڑائیوں میں جان بچائی ؟

الف۔  محمود و ایاز                  ب۔ ذنوفن اور ایلسی بایڈیز

ج۔ ارسطو                       د۔ فیثا غورث

xiv.            ذنوفن فوج کا سردار ہونے کے ساتھ ساتھ کیا تھا؟

الف۔  صاحب جمال               ب۔ صاحب کمال    

ج۔صآحب تصنیف               د۔ صاحب اوصاف

  xv.            شاعر نے سقراط کے خلاف لکھی؟

الف۔  غزل                  ب۔قصیدہ  

ج۔ ہجو                          د۔مرثیہ

xvi.            ہجو کا منشا تھا؟

الف۔ اہل عمل انسان         ب۔ انتھیس کے نوجوانوں کی بربادی

ج۔ بہترین حکیم             د۔ بہترین استاد

xvii.            عدالت نے سقراط کے لیے فیصلہ سنایا؟

الف۔  چھوڑ دیا جائے              ب۔ قید کیا جائے    

ج۔  گردن زرنی              د۔ معافی

xviii.            سقراط کی بیو ی تھی؟

الف۔  حسین و جمیل               ب۔ بد مزاج        

ج۔  اہل کتاب                   د۔ عالم

xix.            سقراط حضرت عیسی ٰ سے کتنے برس پیشتر پیداہوئے ؟

الف۔ 470ء                   ب۔ 480ء

ج۔ 490ء                 د۔496ء

  xx.            سقراط کے نزدیک واجب الرحم ہے ؟

الف۔ عالم                       ب۔ فاضل

ج۔ جاہل                        د۔ تاریک خیال


اہم نکات۔

مصنف نے سقراط کی شخصیت کو مختصر بیا ن کیا ہے کہ جس میں انہوں نے سقراط کی جائے پیدائش ، والد کا پیشہ، فلسفے سے دلچسپی اور فوج میں بھرتی کو بیان کیا ہے۔ اس کے ساتھ سقراط کی جنگوں میں بہادری سے لڑنا فلسفیانہ طرز تعلیم اور سچائی کا درس بھی بیان کیا ہے ۔ وہ علم کا شوقین تھا۔

سوال نمبر2:  مختصر جواب تحریر کریں۔


   i.   سقراط کون تھا؟

ii.  سقراط کے زمانے میں نوجوانوں کے لیے کیا قانون پاس تھا؟

 iii.   ذنوفن کے بارے میں آپ کیا جانتے ہیں؟

  iv.       سقراط کے باپ کاپیشہ کیا تھا اور سقراط نے اس میں کس حد تک دلچپسی لی۔

v.  سقراط کی سوانح عمری کس نے لکھی؟

  vi.       سقراط نے داروغہ جیل کو کیا جواب دیا؟

vii.  سقراط کی بیوی کے مزاج کا سقراط پر کیا  اثراپڑا؟

viii.   سقراط کی تعلیمات کا خلاصہ بیان کریں؟

  ix.       سقراط جاہل کو کیا سمجھتا ہے؟

x.  سقراط کے نزدیک عالی ظرف کی کیا پہچان ہے؟

  xi.       سقراط کیسے لوگوں کو شریف نہیں سمجھتا ؟

xii.  سقراط کن کو داخل جمادات سمجھتا ہے؟


xiii.   سقراط کا مرکزی خیال تحریر کیجئے ۔

سوال نمبر 3: سبق اور مصنف کا حوالہ دیتے ہوئے تشریح کریں۔

ایک مقام پر اس نے بہت چھبتی ہوئی بات لکھی ہے، کہتا ہے کہ میں نہیں سمجھتا کیونکر لوگ عقل کی مخالفت کا جائز رکھتے ہیں، کسی بات کی صحت پر ان کو یقین کامل ہوتا ہے، تاہم وہ اس پر کاربند نہیں ہوتے، شاید کوئی خارجی اثر وجہ مزاحمت ہو۔ مگر میں سمجھتا ہوں ان کے ارادہ ہی کا یہ نقص ہے۔ نجھے آج تک کوئی بات ایسی نہ ملی  جس کی سچائی  یقین   ہو اور نہ کر گزرا ہوں،  لوگ کچھ  ہی سمجھا کریں، مجھے ان کی مخالف کی قطعی پروا نہیں، اس لئے میں ان کو داخل جمادات سمجھتا ہوں۔



No comments:

Post a Comment

Posts

Unlock Your English Skills: Take the Ultimate Entry Test Quiz!

Introduction: Welcome, dear students, to an exciting opportunity to test your English prowess and prepare for your entry tests! We understan...